hielkedijkstra.reismee.nl

Het blijft geweldig!

21 Okt.
6,5 uur in de bus gezeten naar townsville. We zijn hier rond 20.00 uur aangekomen. Opnieuw zitten we weer in een leuk en schoon hostel. Hier verblijven we 2 nachten.
In deze dagen hebben we een berg beklommen. Best een opgave, op slippers met een aardige hitte.

Op 23 oktober hebben we de veerboot genomen naar 'Magnetic Island', ook hier voor 2 nachten gebleven. Meteen de eerste dag ben ik helemaal verbrand, ben namelijk ik slaap gevallen in een hangmat in de volle zon, en natuurlijk was ik me vergeten in te smeren...
De volgende dag hebben we scooters gehuurd om het eiland te verkennen, we hebben dan ook een zeer lachwekkende dag gehad. Koala's gespot en wallabies (kleine kangaroo's) gevoerd.

25 Okt.
Een dag waarin we niet veel hebben gedaan. Yatzee spelen en voornamelijk wachten. Op de ferry terug naar het vaste land en door in de bus naar Airlie Beach. 'S avonds rond 20.00 uur zijn we aangekomen in Airlie Beach waar we een eerdere reisgenoot troffen.

De komende dagen hebben we niet veel gedaan, de nodige dingen die nog geregeld moesten worden en tussen door gezellig praten met andere hostel gangers.

29 Okt.
We zijn vertrokken richting 'The Withsunday Islands'. Dit weekend verblijven we 2 nachten in een 5 sterren resort met een groep van 26 personen. Wat een luxe en wat hebben we een supervet weekend gehad!
We zijn naar 'Whitehaven Beach' geweest, hier hebben ze het witste en zuiverste zand op aarde, strak blauwe zee en enorm helder water.
Nog 2 keer wezen snorkelen in 'The Great Barrier Reef'. Opnieuw een toffe ervaring, met het vele koraal en de vele verschillende soorten vissen en schildpadden.

Foto's volgen!

See ya!

mem

Lieve Hielke,

We horen en zien dat je het erg naar je zin hebt daar in Australië. Wat doen jullie leuke dingen en wat ziet het er prachtig uit! Veel plezier de komende weken aan de oostkust!

Tút fan heit & mem

Sandy Road ranch / Gerda

Klinkt allemaal fantastisch. Ik hoop ooit mijn familie daar nog eens te bezoeken.