hielkedijkstra.reismee.nl

Parilla Premium Potatoes

Alweer bijna een half jaar in Australië en nog een jaar te gaan! Mijn baas momenteel heeft me gevraagt om langer te blijven werken. Ik heb besloten om mijn 2nd year visa te gaan gebruiken en ik blijf werken op dit bedrijf ongeveer tot maart 2018. Hierna ga ik de westkust bekijken en zoals het nu staat kom ik daarna terug naar Nederland.

Momenteel werk ik op een enorm groot aardappel, uien en wortel bedrijf en bestuur verschillende aardappel rooiers. Een te gekke baan, leuke collega's en erg leerzaam! http://www.parillapremiumpotatoes.com.au/

Eind mei ga ik voor 3 weken op vakantie naar Nieuw-Zeeland waarna ik terug kom naar dit bedrijf. Aangezien ik langer in Australië blijf dan geplant, proberen mijn ouders over te komen in december en zo ook een kijkje te nemen op dit bedrijf.

Ik woon momenteel in een sharehouse. Met 4 andere collega's van me. Werk 6 dagen in de week en maak gemiddeld zo'n 15 uren per dag.

Ik zal proberen om binnenkort even wat foto's te plaatsen.


Cheers,

Reacties

Reacties

Sylvia

Sodemieter, wat even grote beslissing!
Hou ons op de hoogte, en vergeet niet te ontspannen tussendoor, '16 urige werkdagen'.........

Gerda

Je blijft voorlopig dus echt
"Down Under"
Have fun.
16 uur. Makkie toch. ????????????

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active